2009. március 27., péntek

Félelem nélkül

Minden nehéz tapasztalás hoz ajándékot a kezében. Valószínű, hogy szükségünk van az ajándékokra, ezért vonzzuk be a nehezebb élethelyzeteket.
Ha félelem nélkül meglépjük szívünk igaz vágyát, talán egy ismeretlen és rögös útra lépünk, de nem jelenti azt, hogy ez az út ne lenne szép. Sőt, tapasztalatom szerint a könnyebb út, az csak látszólag a könnyebb, hosszú távon mégiscsak a nehezebb, mert sok megalkuvással, illúzióval jár együtt.
Ha az élet döntés elé állít minket, akkor hallgassunk mindig a szívünkre. Most ez a tapasztalat, ami végigsöpör az életemen. Én akartam a változást, mint már írtam korábban is, és most más területen is elkövetkezett a megújulás ideje. S bár nehéz, de úgy döntöttem, hogy nem vezérelhet a félelem. Többé senki nem tarthat sakkban, és senkitől nem függhetek. Én magam mozgatom az életemet, nem pedig a görcsös stressz. S ez a lépés felszabadított. Azt érzem, hogy szabad vagyok.
S nem hat rám a világ válság, sem az itthoni, terveim ugyanúgy valósulnak meg szépen sorjában, mint eddig. És ami most történik velem, az a 3 kívánságom szerint a második. Önmagamra találok és megvalósítom magam. Az új otthon léte erőt adott, hogy olyan más területen is változtassak a meglévő helyzetemen, amivel eddig nemigen akartam foglalkozni. De a változás ilyen. Jön és bepörgeti az életemet, mint egy forgószél végigtombol a hétköznapjaimon, aztán meglátom, hogy mi az, ami igazi és valódi körülöttem, mert az megmarad, a többit pedig levágja rólam. S ilyen módon nem bánom,hogy ami illúzió, ami szín játék és ami hazugság, az eltűnik. Saját életemre nézve érdekes végiggondolnom, hogy miért vonzom be ezt az életembe, miért nem szeretem és tisztelem magam annyira, hogy ezek már messziről elkerüljenek.
De talán most már, hogy tetten értem ezeket, talán többé nem térnek vissza. Most a három igaz segítségem a HIT, a BÁTORSÁG, és SZERETET lehet csak. És a biztos tudat, hogy nem vagyok egyedül, segítség mindig akad! Más útkeresőnek, aki komoly döntés előtt áll, azt mondhatom, hogy bátran lépje meg azt a lépést, amit valójában szeretne, mert ennél felszabadítóbb érzés nincs is a világon! Nehézségek pedig mindig lesznek, csak az nem mindegy, hogy hogyan állunk hozzá, és hogy van-e egy-két Angyal a közelünkben, akik hirtelen alánk nyúlnak, amikor összerogynánk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése